You are currently viewing דני נ' הקאבס, הג'אז נ' הסלטיקס, הדרבי של ל.א ובמרכז יום שישי הגדול, גמר המערב העתידי, משחק מספר 2 בין הווריורס לסאנס! / דור בלוך

דני נ' הקאבס, הג'אז נ' הסלטיקס, הדרבי של ל.א ובמרכז יום שישי הגדול, גמר המערב העתידי, משחק מספר 2 בין הווריורס לסאנס! / דור בלוך

2:00 אינדיאנה פייסרס (15-9) – מיאמי היט (9-13):

ההיט אינם קונטנדרים:

מאז שלברון עזב את מיאמי אני תמיד היערכתי את הקבוצה הזאת פחות מאחרים, טעיתי בגדול בעונת הבועה, צדקתי בהרבה מהמקרים האחרים, ואני מצטער, גם העונה אני פשוט לא יכול לראות בקבוצה הזאת כקונטנדרית במזרח שיש בו את ברוקלין ואת מילווקי.

אז כן שני ההפסדים האחרונים לדנבר וקליבלנד הושגו בלי ג'ימי באטלר ללא ספק השחקן החשוב ביותר של מיאמי, ועד 3 ההפסדים ב-4 המשחקים האחרונים שלהם מיאמי עמדה עם מאזן ממש לא רע, אבל אתה מסתכל על הקבוצה הזאת שעשתה מאזן של 6-7 בחוץ עד כה העונה ואתה שואל את עצמך ממה בדיוק אני אמור להתרגש פה?

ג'ימי באטלר הוא נהדר, מיצוי מזוקק של פוטנציאל, אשר לאחר שהיה במקומות הכי לא נכונים עבורו הגיע סוף סוף למקום הכי נכון עבורו, אם יש צדק אלוהי הכדורסל ידאגו שיפרוש כאן. טיילר הירו חזר לקלוע סביב ה-40% משלוש, ויחד עם דנקן רובינסון שקולע פחות טוב הם נותנים למיאמי אופציות לא רעות מחוץ לקשת.

לשלישיה הזאת יש להוסיף את בם אדביו, סנטר טוב, יכול להיות סנטר של אלופה, אבל לא יכול להיות השחקן השלישי הכי טוב באלופה אם תשאלו אותי וזה מה שמיאמי צריכה ממנו. ואחרון אחרון חביב קייל לאורי. המנהיגות שלו וההתאמה שלו ל"תרבות ההיט" aside, ונשים בצד גם את סיכון הפציעה שהוא איך נאמר, ניכר, לאורי הוא פשוט כבר לא זה. יש לו 12 נקודות לערב עם 7.5 אסיסטים, הוא אפילו קולע סביר, אבל כדי להיות שחקן שני או שלישי באלופה, כבר לפני 3-4 שנים הוא צריך את השחקן הטוב בליגה לצידו, במיאמי אין לו את זה וגם הזמן לא עשה איתו חסד.

ואולי הפיל הכי גדול בחדר הוא שמעבר לחמישיה הזאת למיאמי אין עומק. פי ג'יי טאקר עולה שם בחמישיה, ויחד עם מרקיף מוריס הם השניים היחידי םשמהווים שחקני NBA של ממש ברוטציה.

כל זה לא כדי להגיד שמיאמי אינה קבוצה טובה. היא בהחלט עשויה לעשות חצי גמר מזרח, אפשר לטעון שהיא ברמה של שיקאגו, אבל לפחות נכון להיום, היא לא ברמה וגם לא קרובה לברוקלין, מילווקי, פיניקס וגולדן סטייט שהן הרביעיה המובילה כרגע בליגה, וזה מבלי לדבר על אפשרות של מהלך של קבוצות כמו פילדלפיה או בוסטון או התפוצצות של אטלנטה שיכולות להפוך את צמרת המזרח לאפילו צפופה יותר.

הימור: בם ובאטלר לא אמורים לשחק הערבמול אינדיאנה, שמצידה סופרת כבר 3 הפסדים רופים ו-4 ב-5 משחקים. בתנאים האלה נוצר משחק מאוזן ועם מאזן החוץ החלש של מיאמי, אני אלך עם אינדיאנה. הפייסרס ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (8-14) – קליבלנד קאבלירס (10-12):

הוויזארדס אינם במרחק טרייד אחד מגמר אזורי:

נהיה איזה דיבור לאחרונה שהוויזארדס, שיש להודות הם הפתעת העונה ונראים נהדר, נמצאים במרחק מהלך אחד מלהתמודד מול הגדולות של המזרח, הרשו לי לצנן את ההתלהבות.

לוויזארדס נכון להיום אין סופרסטאר. בראדלי ביל פשוט לא משחק כאחד. 22.7 נקודות ב-43.5% זאת אחת מהעונות החלשות שלו. מעבר אליו, אני באמת חולה על דינווידי הוא שחקן נהדר אבל גם סיכון פציעה מזעזע וסופרסטאר הוא לא. קוזמה, קולדוול פופ, עושים את מה שהם עשו עבור לברון בלייקרס – נותנים ידיים ארוכות ואתלטיות שמאפשרות הגנה חזקה וריצה, ויחד איתם נמצאים גאפורד, הארד ואבדיה שיחד יוצרים חבורה שמאוד מקשה את החיים.

זה בסיס ממש נחמד, אבל כל עוד ברטאנס לוקח את ה-20 מליון שלו הביתה, לוויזארדס יהיה קשה לבנות תלכיד שיכול ללכת עד הסוף. זה יכול ללכת באחת משתי דרכים – או בצירוף של בלו צ'יפר לבראדלי ביל, משהו שיכול לקרות דרך הימור פסיכי על וול, סימונס או קיירי ולקוות שמשהו שם ישתנה מהותית, פעולה שאני לא הייתי נוקט, או על ידי הוספת שני שחקנים מהגוון של ג'יילן בראון ומיילס טרנר ויצירת שלישיה יחד עם ביל שמתאימה לשחק יחד ויכולה לייצר שלם שגדול מסך חלקיו בסגנון של מה שקורה בפיניקס.

וושינגטון כאמור, רחוקה מאוד משם.

הימור: דני בספק בגלל מחלקה (לא קורונה), קליבלנד במומנטום נהדר עם 3 נצחונות רצופים שבהם החזיקה את היריבות על 96 נקודות או פחות מכך. גם הווריורס בכושר טוב עם 3 נצחונות ב-4 האחרונים והם מחזיקים במאזן בית נהדר של 2-8, לכן גם כאן נלך עם הביתיות. וויזארדס ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (10-12) – פילדלפיה 76'ס (11-11):

מה שקורה בפילי הוא אושר גדול:

פילי מתפרקת וזה תענוג צרוף.

3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים הורידו אותה למאזן 50-50, ואם הם לא ימצאו פתרון לפלונטר של סימונס אז מקום בפלייאין נראה כמו התרחיש הסביר ביותר עבורם.

אני אוהב את אמביד ומקסי ויש לי חיבה של חנונים לשיטות של דארל מורי, אבל החטא הקדמון של הטנקינג חייב להיענש. כן, היו שעשו זאת קודם, גם קבוצות מוערכות ואהובות כמו הספרס, אבל מעולם לא בעוצמה, בחוסר הבושה ולאורך זמן כמו שעשו זאת פילי.

והלקח חייב להיות שזה פשוט לא משתלם, ושהדרך לבנות קבוצה אלופה, הדרך שנותנת את הסיכוי הטוב ביותר לעשות זאת היא אחת משתיים – או (במקרה הטוב) בנייה הדרגתית שמאפשרת לשחקנים ללמוד לנצח יחד, כשהם שואפים כל פעם למטרה גבוהה יותר ויותר, כפי שעשתה למשל מילווקי תוך הוספת שחקנים בבחירות דראפט חכמות או טריידים על שחקנים שהביקוש להם בירידה (כן הם גם זכו בלוטו עם יאניס) או פיניקס, או (במקרה הרע) על ידי הוספת כוכבים לקבוצת אינסטנט כפי שעשו לברון ודיוויס, קוואי וג'ורג' או דוראנט והארדן עם קיירי.

את האפשרות השנייה אני ממש לא אוהב אבל האפשרות של הטנקינג חייבת להיעלם מהעולם, זה הורס את הליגה פשוטו כמשמעו.

הימור: פילי סובלת מהקורונה שחטף אמביד וכמובן מההיעדרות של סימונס, אמביד התראיין היום ואמר שהוא מתקשה להתאושש – לכו להתחסן – בהתאמה פילי הפסידה 3 מ-4 משחקיה האחרונים, בעוד ההוקס התאוששו מפתיחת עונה חלשה כדי להיראות פשוט נהדר ולנצח 4 מ-5 משחקיה האחרונים, אומנם מול יריבות חלשות יחסית. הלילה זה צריך להיות שלהם, עם מאזן 2-8 בבית. הימור: אטלנטה ב-12

2:30 ברוקלין נטס (6-15) – מיניסוטה טימברוולבס (11-11):

בעולם ללא פציעות, לאליפות אחת בעונה אחת, דוראנט הוא הבחירה הראשונה בדראפט:

קווין דוראנט הוא אולי לא ה-MVP של הליגה כרגע (זהו קארי, אין מה לעשות), אבל אם הייתי צריך לבחור שחקן אחד לעונה אחת כדי לבנות קבוצה אלופה, בעולם ללא פציעות זה היה דוראנט, הבן אדם הוא שחקן כדורסל מפעים, ויהיה עצוב מאוד אם הוא לא יקבל את הקרדיט המגיע לו בסוף הדרך בגלל שהיה לו את חוסר המזל לסבול מהטמטום של הוויתור על הארדן והטמטום נקודה של ווסטברוק, ובסופו של דבר בגלל האופי שלו שהוביל אותו לבחור את הבחירה הקלה והנוצצת בשני הצמתים הבאים שעמדו בפניו.

בעונה שבה קיירי ארווינג לא משחק, והארדן סובל מחוסר כושר בפתיחת עונה (כרגיל) ומשינוי החוקים סביב העונשין (אם כי יש לציין שהוא טוב בהרבה העונה משאנשים נותנים לו קרדיט, מה שתמיד נכון על הארדן) כשבלייק גריפין נראה כמו צל של עצמו ומה שיש לו מעבר זה בערך אולדרידג' והאריס, דוראנט גורם במו ידיו הענקיות לברוקלין להמשיך ולהיראות כקונטנדרית.

בשקט בשקט דוראנט נותן את העונה הסטטיסטית הכי טובה שלו מזה כמעט עשור. יש לו28.6 נקודות עם5.6 אסיסטים 7.5 ריבאונדים בכמעט 40% לשלוש וכמעט 54% מהשדה – שיא קריירה, וכל זה בפחות מ-36 דקות. אבל האמת היא אפילו גדולה ממה שרואים בסטטיסטיקה כי דוראנט, כבר סדר גודל של עשור הוא שתי הנקודות הכי בטוחות בליגה, מה שגרם ללראות אותו לצד ווסטברוק להיות חוויה שגורמת לך לרצות לשבור את הטלביזיה. ובצד השני הוא שחקן הגנה כל כך הרסני שיכול לשמור על 5 עמדות, יכולת שאי אפשר להפריז בערכה ב-NBA של היום.

השאלה האם תהיה לו הזדמנות להתמודד על טבעת השנה תלויה בהרבה דברים שלא קשורים אליו, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יעשה הכי הרבה שניתן פיזית ואנושית לעשות כדי להגיע לשם.

הימור: מיניסוטה עושה עונה חמודה בהחלט והייתי רוצה לראות את הבסיס של אדווארדס וטאונס בלי הסרטן לעיניים שהוא דאנג'לו ראסל, לכרגע זה לא אמור להיות קרוב. ברוקלין ב-12

3:00 יוסטון רוקטס (16-5) – אורלנדו מג'יק (18-5):

הרוקטס צריכים לשחק עם ג'ון וול:

בימים האחרונים התחילו דיבורים על כך שוול יחזור לשחק, וויכוחים על גודל תפקידו בקבוצה, מספר דקות וכד'. בסופו של דבר, הרוקטס פשוט מתנהגים בטמטום. כן להפסיד הרבה זה חשוב, אבל אתה לא יכול לפורר את הפרנצ'ייז שלך בדרך לשם.

כן אתה חייב לתת לרוקי הכוכב שלך אתה הבמה אבל כדאי שיהיה לו עם מי לשחק, אחרת זה כמו לתת לו לשחק סקרימג' כל העונה במקום לשחק משחקי כדורסל אמיתיים.

ובעיקר אם הם רוצים שלוול יהיה איזשהו ערך טרייד באיזשהו שלב הם חייבים לתת לו לשחק, זאת ליגה של תפיסה, ואם התפיסה היא שוול הוא שחקן גמור, או לפחות יש סיכוי שהוא כזה זה מוריד את התוכלת של ערך הטרייד שלו דרמטית.

תנו לוול לשחק, זה כדאי לכם.

הימור: אלוהים, אני לא יכול אפילו להתחיל להסביר כמה לא איכפת לי מתוצאת המשחק הזה. כריסטיאן ווד בספק וזה משמעותי מבחינת יוסטון, מעבר לזה מדובר בשתי קבוצות המאוזנות בעד כמה הן גרועות. הימור: אורלנדו ב-4

3:30 דאלאס מאבריקס (9-11) – ניו אורלינס פליקנס (18-6):

לוקה דונצ'יץ' חווה בשקט את העונה הגרועה ביותר שלו:

מהידועות שלוקה אינו מהשחקנים ששומרים בצורה הטובה ביותר על גופם, בוודאי לא בתקופת הקיץ והעונה זה ניכר.

הוא משחק את כמות הדקות הגבוהה ביותר שלו בעונתו הרביעית ב-NBA, וקולע 25.6 2 נקודות פחות מבעונה שעברה, ו-3 פחות מזו שלפניה, אבל הוא עושה זאת גם ביעילות פחותה כשהוא קולע 1% פחות ל-3 3% פחות ל-2, ו-6 אחוז פחות מהעונשין.

עד כה לוקה היה התגלות, הוא השתפר משנה לשנה ואותרג למעשה, מאחורי הביקורת על ההנהלה של דאלאס, על חוסר היכולת של פורזינגס להפוך לשחקן המשלים שלוקה צריך לידו וחוסר היכולת של הסגל המקצועי לפגוע בחיזוקים שיהפכו את דאלאס למועמדת אמיתית.

אבל במקביל לכל המתרחש בדאלאס, לוקה צריך להראות שהוא ממשיך להשתפר מעונה לעונה, הוא עדיין בחור צעיר מאוד ויהיה כאב לב אם הפוטנציאל האדיר שלו לא ימומש.

הימור: כתבתי בעבר על הפליקנס, מדובר בקבוצה מכפירה והיא הראתה זאת בתבוסה ב-22 הפרש לאותה דאלאס אך לפני יומיים. אין סיבה לחשוב שהלילה יהיה שונה. דאלאס ב-20

4:00 יוטה ג'אז (7-14) – בוסטון סלטיקס (10-12):

אין לי ממש מה להגיד על המשחק הזה, שתי הקבוצות משעממות אותי להחריד.

הימור: ליוטה, קבוצה ביתית טובה באופן מסורתי יש עונה פושרת במישור הזה באופן מפתיע (4-8), בוסטון אחרי פתיחת עונה חלשה מראה שיפור מסויים וניצחה את שני משחקיה האחרונים, כך שהמשחק הזה יכול להיות צמוד יותר מכפי שהמאזנים מראים. יוטה ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (11-12) – לוס אנג'לס קליפרס (11-11):

המשחק הזה הוא ההוכחה לכמה מעט אנחנו יודעים על העתיד, וכמה הרבה אנחנו יודעים על ההווה:

כאשר קוואי לנארד ופול ג'ורג' הצטרפו לקליפרס, ודיוויס חבר ללברון בלייקרס, היה לי ברור כשמש שבשנתיים-שלוש הקרובות זה יהיה גמר המערב והגמר האמיתי של הליגה, זה פשוט לא יכל להיות אחרת. הליגה התבססה על 3&D של פורוורדים ארוכים באבטיפוס של קוואי לנארד, ובלייקרס חברו להם שני שחקנים שהם פשוט מושלמים זה לזה, ושקשה לדמיין איך איזשהי קבוצה עוצרת אותם, או לצורך העניין עושה עליהם סל בצבע, מה שלימים כונה בולי בול.

והנה היום כשאנחנו מסתכלים על שתי הקבוצות האלה נראה שהקליפרס יסיימו את עידן קוואי-ג'ורג' בלי אף גמר אזורי, והלייקרס עם עונה אחת של אליפות, ואחריה כלום, אולי סיבוב שני בפלייאוף, בוודאי לא גמר נוסף או אפילו גמר אזורי.

אבל בעוד את העתיד הזה, את הפציעות הטורדניות של לברון ודיוויס בעונה שעברה והפציעה האמיתית ושלל הבעיות מסביב לקוואי היה קשה לצפות ואכן מעטים צפו, את ההתרסקות של הלייקרס הנוכחיים רבים וטובים צפו. אני עדיין לא מוכן להכריז על השלישיה לברון-דיוויס-ווסטברוק ככישלון, אני מוכן להניח שהם יראו יותר טוב כשלברון יחמיץ פחות משחקים, ושהם יראו הרבה יותר טוב בפלייאוף מבעונה הסדירה, אבל דבר אחד כן ברור – בין להיפטר מכל הנכסים שלהם ולהביא את ווסטברוק ושורה של שחקנים שלא מתאימים הגנתית, לבין להביא את באדי הילד ולשמור על לפחות חלק מאותם נכסים שהיו משמעותיים באותה אליפות, הבחירה הטובה יותר הייתה ברורה בזמן אמת והיא ברורה אף יותר היום.

הימור: הבעיה אם להמר על המשחקים האלה היא שאי אפשר לדעת מי בדיוק ישחק. מה שבטוח הוא שהקליפרס נמצאים במומנטום שלילי עם 3 הפסדים רצופים, מומנטום שההיעדרות של באטום לא ממש מספיקה כדי להפסיד, ולחטוף 123 מניו אורלינס ו-124 מסקרמנטו זה פשוט לא לגיטימי. הלייקרס לעומת זאת אחרי ההפסד ב-3 הארכות לסקרמנטו בשישי שעבר, סופרים כבר שני נצחונות רצופים, על דטרויט וסקרמנטו, למרות היעדרותו של לברון, ועם משחק מצוין של מאליק מונק. אם לברון יחזור הלילה כפי שדווח הלייקרס פייבוריטים ברורים. הימור: הלייקרס ב-12

5:00 גולדן סטייט ווריורס (3-18) – פיניקס סאנס (3-19):

זהו גמר המערב, ולמשחקי העונה הסדירה האלה, יש חשיבות:

הווריורס הם הקבוצה שיש לה את כל הקלפים ביד. הם נראים מזהיר, גרין מגיע בכושר הכי טוב שלו מזה שנים והוא מועמד רציני מאוד ל-DPOY, וויגינס נכנס לתפקיד שמתאים לו כמו כפפה וקארי ופול נמצאים בכושר קליעה שפשוט אי אפשר להגן מפניו.

מעבר לכך יש להם ים נכסים במרכזם וייסמן וקמינגה, ואחד קליי תומפסון שאמור לחזור, כך שמעבר למי שמשחק כרגע ומוביל את הווריורס למאזן של 3-18, השני הכי טוב בליגה, עד שנגיע לפלייאוף עשויים בהחלט להיות להם שני שחקנים תורמים נוספים. מיילס טרנר תמורת וייסמן והשלמות מישהו?

אבל כל זה לא עזר להם במפגש עם הקבוצה הכי חמה בליגה, זו שסופרת כבר 18 נצחונות רצופים, שיא מועדון. ג'ורדן פול היה מגה חם אבל קארי סיים עם 4 מ-21. אז תגידו אוקיי ערב קליעה חלש של קארי הוביל לנצחון בפער לא גדול מדי של פיניקס, ביג דיל, נכון?

לא נכון.

כי המשחקים האלה בין קבוצות שמאמינות וכולם מאמינים שיפגשו ברגעים המכריעים של העונה מאפשרים לקבוצות ללמוד אחת את השניה להבין מה עובד ומה לא וגם לשלוח מסר, במקרה הזה – עם כל הידיים הארוכות והגופים האתלטיים שלנו, ובעיקר דיאנדרה אייטון בלתי עציר על ידי אף אחד שיש לווריורס בצבע, ואחד שיכול להחליף בהגנה בלי בעיה ומאפשר לפיניקס לשמור על הסכמה ההגנתית שלה, אנחנו יכולים להתמודד עם סטף קארי ואנחנו אולי היחידים שזה נכון לגביהם.

לכן המשחק הלילה יהיה מעניין במיוחד – עם איזה תשובות יחזור סטיב קאר? האם סטף קארי ירגיש צורך מיוחד להוכיח שלפיניקס אין את הנוסחה לעצור אותו לפני שהם יכנסו לו לראש (ככל והדבר בכלל אפשרי), ואולי המשחק הזה גם ילמד את מאיירס מה הוא צריך לעשות כדי להפוך את גולדן סטייט הנוכחית לשושלת פוטנציאלית נוספת כשהפריים של קארי, גרין וקלי הולך ומתקרב לסיומו.

הימור: המשחק הקודם בין השתיים היה בפיניקס, הפעם הן יפגשו בגולדן סטייט כאשר למקומיים תהיה מוטיבציה מיוחדת לא לרדת ל-2-0 בסידרת העונה הסדיר. בהתאם – גולדן סטייט ב-12

Subscribe
Notify of
469 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
2 years ago

שכחת לציין את הפרט השולי שהסאנס –
.
א. ללא בוקר הלילה.
ב. בחלק הלא נעים של באק-טו-באק (גולדן נחו מאז משחק ההפסד בפיניקס)
.
אז בעוד שההימור עושה רושם הגיוני למדי,
ישנן סיבות משמעותיות יותר המוטיבציה של גולדן סטייט…
.
מילה על גרין:
.
אני מחסידיו. אני חושב שהוא שחקן הגנה אדיר,
ושחקן שתורם המון בהנעת הכדור.
.
אבל –
.
הסאנס התעלמו ממנו לחלוטין בהגנה כאשר הם סוגרים עליו (בהצלחה) רק כאשר הוא מטר מהסל.
הסאנס הראו שהגנה ארוכה ואתלטית כמו שלהם הופכת את גרין לחיסרון משמעותי בהתקפה.
.
מילה על קרי:
כרגע, הוא המועמד המוביל שלי לזכייה ב-mvp.
הערב החלש מול הסאנס במשחק הקודם הוא תוצאה של מזל (לא בכל יום הוא יחטיא ליי אפים פשוטים) וההגנה מצוינת של הסאנס.
אני חושב שהמשחק בסן פרנסיסקו הסאנס לא יצליחו לשמור פיזי כל כך על קרי (זה היה שיפוט ביתי למדי במשחק הקודם).
.
דרך אגב,
אייטון יכול לתת הרבה יותר מול קבוצה כמו גולדן סטייט,
צריך שהסאנס ימשיכו לשחק עליו.
.
תודה, דור.

Dor
Dor
2 years ago

אחלה פריוויו דור אני עם הלוחמים היום. אבל אולי די כבר עם ההתבכיינות על הפרוסס של פילי. מסכים שהיה מאוד מביך אבל ההתבכיינות היום לאחר כמה שנים טובות מביכה יותר ופילי לא חטפה 73 הפרש…

אור
אור
2 years ago
Reply to  Dor

הפרוסס עשה את שלו, מי ישמע עדיף את זה של הספרס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה דור, סיקור מושקע ויסודי.
.
לדעתי פילי לא הולכת לשום מקום, יש להם קבוצה לא רעה בכלל סביב אמביד, כשהוא בריא, והם יתחזקו אחרי שיקבלו משהו, כל משהו, על סימונס.
.
לא הייתי ממהר להספיד את הקליפרס, קוואי יהיה בריא, באיזשהו שלב, ולאיזושהי תקופה, וזה בהחלט יכול להספיק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלטיקס ישחקו בלי בראון וכולי תקווה שזה ייתן את הבמה לדניס להראות שוב שהוא שווה חמישייה פותחת כי הוא הראה את זה במשחקים בהם בראון היה בפרוטוקול קורונה. לא שלסלטיקס יש איזהשהוא סיכוי לנצח את הג'ז. לסלטיקס אין סנטר שיכול להתמודד עם גובר אלא עם כן הורפורד יאפס את היד וימטיר שלשות כיד המלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דוק תתכונן ל30 זריקות לסל של טומטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא רוצה לחשוב על זה בכלל….
סיוט כי ישמרו עליו טוב ולא יתנו לו לקלוע אותן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דור אתה שוגה לחלוטין בהסתכלות על הפרוסס. הפרוסס בשיאו העמיד קבוצה לאליפות עם באטלר אמביד ו אריס הבעיה הייתה שם ברט בראון יותר מסימונס. בשנייה ששחררו את באטלר אתם מוזמנים לראות מה שכתבתי פה זו הייתה הפילי החזקה ומפה זה רק יהיה פחות וכך היה. הפרוסס די הצליח כי המטרה שלו זה לבנות קונטנדרית לא להבטיח אליפות וזה כבר היה. איפה הספרס נמצאים? בתחתית התחת של פילי.
פילי קרסה בגלל קורונה ופוסט של מנחם על מקסי. שזה יעבור תמצא אותנו שוב בצמרת המזרח בסיום העונה אל דאגה. אמביד זה שחקן שלבדו מספיק להיות בצמרת.
לכן מה שאפשר ללמוד מפרוסס,שמשתלם מאד לעשות טנקינג ובטח שזה עדיף על מה שעושים הספרס או עשו המגיק בשנים האחרונות..

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

צודק. הליגה לא רצתה בהצלחת הפורסס ולכן כפו על הגירוש של הינקי. מי שהחליף אותו החתים (או עשה טרייד על החוזה המופרך שלו) את האריס ונתן לבאטלר ללכת. שתי טעיות קרדינליות. האריס גרוע מווייגינס במובן של קלוריות ריקות.
.
לדרימונד גרין, לדברי העיתונים במפרץ, לקח יותר מחצי עונה להתאושש מהקוביד אחרי שחלה לקראת פתיחת העונה הקודמת.
.
רק לינראה שעדיף לפילי לשחק ללא אמביד בינתיים?

מנחם לס
Admin
2 years ago

וואללה דור, סאנס נגד ווריורס מערכה שנייה. כולנו נהיה במשחק!

thetroll
thetroll
2 years ago

דור איזה פריוויו נפלא זה פורמט סבבה.
אז לגבי מיאמי אף אחד פה לא טען שהם קונטנדרים חוץ ממני אז אני חייב להגן על הפוזיציה (הטרלה נחמדה דרך אגב -שאפו).
מאימי פתחו מצוין את העונה היו בהרכב מלא והגיעו למקום הראשון במזרח אלא שאז סדרת משחקי חוץ לא פשוטה במערב פלוס פציעות שמטו את הקרקע. ברור שבאם ובאטלר הם השחקנים הכי חשובים שם באם עומד לעבור ניתוח כנראה ויעדר תקופה ארוכה בעסההההה. אז אי אפשר לבחון את ההטרלה הזאת. לעצם העניין לדעתי בהרכב מלא הם (היו) יכולים לסגור את העונה הרגילה במקום הראשון מהטעם שהיאניסים מחכים לפליאוף וברוקלין חצי קלאץ. אני לא מכיר קבוצה יותר טובה ממיאמי חוץ משתיהן. לגבי קונטנדרית? מהמזרח זו כנראה מילווקי העברתי אותם בדירוג לפני ברוקלין. אבל מיאמי שם בסביבה ובהינתן בריאות היא יכולה לעקוץ כמו בבועה.
נ.ב. הלילה הזה לא יסגר לפני שסטף שם 50 נק. הלוחמים מועמדים ברורים מול פיניקס הערב גם בגלל הבק טו בק בחוץ וגם בגלל בוקר.
וגם ובעיקר בגלל הכבוד של סטף. הוא צריך לבוא לתת להם בראש היום והוא יתן (או שלא – הנבואה ניתנה לשוט/תים).

thetroll
thetroll
2 years ago

דרך אגב עוד נקודה לגבי סטף ולמה המשחק היום חייב להיות ממש חשוב לו. כי לאורך השנים הוא שיחק תמיד עם קליי אחר כך עם דוראנט ואיכשהוא נוצרה הנחה שהוא לא יכול להוביל קבוצה לבד (מה שהמעריצים של לברון היו אומרים תמיד הוא לבדו משנה את הקבוצה גם אם היא חלשה). והנה באה העונה הזו והוא לבד והוא הוביל קבוצה ממש אפורה שספק אם שווה פליאוף בלעדיו למקום הראשון בליגה במאזן די מדהים. אז זה היה מעולה למורשת עד שבה המשחק הזה מול פיניקס ששבר קצת את התדמית הזאת. לכן היום הוא חייב לתת בראש. נראה.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

למשחק הקודם אנדרו וויגינס עלה למרות כאבי הגב.
.
הליגה השנה, יותר מכל שנה שזכורה לי, מאד מאוזנת, למשחקים במרץ תהיה משמעות גדולה על כניסה ישירה לפליאוף או לפליאין. במזרח ל 12 קבוצות יש סיכוי בשלב הזה. במערב למעט פניקס וג"ס לאף קבוצה אין ביטחון שלא תיפול לפליאין אבל העשר הראשונות דני בטוחות.
.
סילבר ודאי מרוצה מהתחרותיות וגם הפליאין נראה כנוסחה מנצחת, אם כי אני לא בטוח שגם אחוזי הצפיה בהתאם. יש רגליים לסברה שההתיצבות של השחקנים בצד אחד של המפה הפוליטית משפיעים על הירידה בצפיה.

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
2 years ago

מנצל"ש: פורטלנד העיפו את אולשיי. כנראה שהשמועות היו נכונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

על מה הוא עף? צעק על אנשים? הטריד מינית? אמר ניגר? 🤣🤣🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אני אסביר לך , פורטלנד רוצים לפטר אותו כי הוא עושה חרא של עבודה(נכון) אבל אז הם יצטרכו לשלם לו באופן מלא את החוזה המגוחך שהם נתנו לו.
מכיוון שהם לא רוצים לשלם הם בחרו לפטר אותו על סעיף התנהגות ואז לא צריכים לשלם.
אני מבטיח לך הוא יקח אותם לבית משפט והם יעשו איתו פשרה ויתנו לו 80 אחוז ממה שהוא היה צריך לקבל כי אין שום עדויות שהוא עשה משהו משוגע פרט להיות סטריקט ולצעוק על העובדים שלו

shadow
shadow
2 years ago

אתה עוד מופתע מהאמריקאים שמעון? הם כבר מזמן ירדו מהפסים. היה להם טוב מדי שנים רבות, כנראה נמאס להם רוצים קצת אקשן

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

איזה כתיבה חסרת מושג , בלתי ענינית ולוקה בטיפשות על פילדלפיה , בוא נתחיל מזה שהינקי מעולם לא דיבר על טנקינג או פרוסס ,שמישהו ימצא ראיון של הינקי , לא תמצאו כי הוא מעולם לא התראיין.
זאת לא אשמתו של הינקי ששחקנים נפצעו , זה חלק מהמשחק וקורה לכולם.
פילי נתנו במה להרבה שחקנים שהיום יושבים על חוזים טובים בליגה ובלי הבמה שהינקי נתן להם זה לא היה קורה
רשימה חלקית: ג'רמי גרנט,הולמס,מקונל,נואל,דדמון,כריסטיאן ווד,קובינגטון ואחרים
הוא גם נתן הזדמנויות לשחקנים שהיו בחירות לוטרי גבוהות כמו אוקפור וסטאוקס , זה לא אשמתו שהם היו באסטס
כולם התעצבנו שהוא לא החתים פרי אייג'נטס לחוזים גדולים אבל באמת היא שאף שחקן טוב לא רצה להגיע כפרי אייג'נט לפילי לפני או אחרי הינקי, תנו לי שם אחד חוץ מאלטון ברנד שהוא התגלה כדפוק בשכל.
אז מה היה עדיף לעשות טרייד על הורפורד כמו OKC שנה שעברה ולתת לו לשבת בבית ? או לעשות מה שיוסטון עושים עכשיו עם ג'ון וול?
באותו זמן שפילי עשו טנקינג הלייקרס עשו אותו דבר כדי לו לפספס את בחירות הדראפט שלהם שהיו טופ 3 מוגנות , המאזן של הלייקרס ב 3 שנים של הינקי היה יותר גרוע מפילי , מה ש OKC עושים עכשיו הוא הרבה יותר גרוע מפילי , הינקי מעולם לא הושיב שחקנים בסגל בכוונה למרות שהיו בריאים.
אדם סילבק צריך להתערב ולהעיף את פרסטי ולמנות במקומו את קולנג'לו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

זה אמנם סה"כ המסיבת עיתונים הראשונה שלו אבל המם של הפרוסס לא התחיל מכלום במנותק מהינקי.
https://www.youtube.com/watch?v=sduUZCvkhHM&t=116s&ab_channel=calkinsmedia

הבן אדם בחר לבחור ולהביא שחקנים שהוא ידע שהם פצועים ולא ישחקו אז הטענה שלך שלא הושיב שחקנים בריאים היא במקרה הטוב התממות כי זה בכל מקרה חסר משמעות כשהבאת את הסגל שלךלמצב שאין לו סיכוי ריאלי לנצח משחקים, הינקי עשה טנקינג כמו גדול ולקרוא לזה בשמות אחרים לא משנה את העובדה בסיסית הזאת.
ואני אגב לא מסכים עם זה שיש בעיה עם טנקינג, למרות שזה פעם אחר פעם מראה שזה לא דרך טובה ומספקת להביא את הקבוצה למצב טוב, דרוש הרבה יותר מזה.

Li Ming
Li Ming
2 years ago

מסכים, אפשר לחשוב שהינקי היה הראשון בהיסטוריה לעשות טנקינג כדי לבנות קונטנדרית. בכלל, הרוקטס עשו את זה עוד ב 1984 כדי להביא את אולג'וון ליוסטון. זה הפך אותם לקונטנדרית באופן כמעט מיידי (מהמקום האחרון במערב, הגיעו לפיינלס רק שנתיים אחרי עם סגל כמעט זהה) והוביל את דייויד סטרן להכניס לדראפט את שיטת הלוטרי. מישהו שנא את יוסטון הגדולה של שנות ה 90 בגלל זה? נראה לי שלהיפך, זאת היתה אחת הקבוצות המרגשות בליגה.
עשו טנקינג הרבה לפני הינקי, עושים את זה בהווה ויעשו את זה בעתיד. אין מה להתעצבן עליו ועל פילי באופן מיוחד.

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

כל הקבוצות בליגה נותנות במה לשחקנים שהיום יושבים על חוזה טוב, זו אפילו לא טענה גרועה זה סתם סיסמה ששמעת מישהו אומר. עכשיו לשאלה היותר מעניינת, אמביד לא יצא בכל ראיון בטענה של טראסט דה פרוסס? לעזאזל זה הכינוי שלך בן אדם ואתה אוהד פילי….

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

זה אמביד וזה אני
מה זה קשור להינקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכולם הצטרפתי אליכם כני אואה פילי מנגבים מקסי מנגר

עומר
עומר
2 years ago

קליבלנד נראים טוב במשחקים האחרונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

לא צופה בהם הוקס פיל קצת יותר מענין 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מנגב מקסי שכח לשחק כדורסל מנחם טבח בו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו מנגב

Smiley
Editor
2 years ago

יאנג כבר פעמיים מוותר על 2 מבטים פנויים במקום לקבור את השלשה הוא מחלק מסירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הוא מנגר מה3 חחח אבל הנה עוד בשבילך

Smiley
Editor
2 years ago

2 מ-4 זה לא ממש מנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מנגר בכללי התכוונתי (וכן אני יודע שהוא 38 אחוז משם אבל ניגר בהרבה משחקים שראיתי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מנגב רואה את קאפלה זה קליר פאת רק מול בוסטון הוא מחרבן פצוע עלאק חחחחחחחחחחחח. ההוקס אם רוצים לקחת את המזרח חייבים עוד גוף חזק בצבע מלעשות משהו נגד אמביד או יאניס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מר שימי תבורי, בשנה שעברה גועל סמירקק את הסלטיקס.
מה ההבדל בין בוסטון היום לזו של שנה שעברה?
נכון מאד, אל "הגופה" הורפורד….
לא אמרתי לך את זה לפני שהתחילה העונה?
הורפוד כן יודע איך לשמור על אמביג גם אם לפעמים הוא על הספסל כשאמביד במגרש.
אתה מסרב לראות את זה.

עומר
עומר
2 years ago

ההגנה של קליבלנד מרשימה, וושינגטון לא מסוגלים לקלוע.

בינתיים בברוקלין הארדן ודוראנט נשחקים כרגיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי כל הזמן מנגב את פילי

עומר
עומר
2 years ago

גם המאמן של וושינגטון כל כך מקובע ברוטציות, עזוב שהוא לא מכניס את דני, הוא גם לא מכניס את הראל אחרי שגאפורד מחריב את המשחק עד שהמשחק מגיע ל 30 הפרש

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  עומר

בנה הכניס אותם , כשההפרש 36…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

למה אתה משחק עם 36 הפרש? סקרן לראות אם ישברו את ה73 של ממפיס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריידים להוקס מקבלים את דרק וויט וJV ודזמונד ביין ויש מצב לאליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

JV+ביין+דרק ווייט תמורת הורטאר רדיש האנטר אוקונגו דלון רייט ויש טבעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנין גרין הזהל הזה מתי מעיפים אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרריי מנסה להוציא עבירה מטייבול בפלופ זורק כדור מעל הקרש לחוץ חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייבול שומר מדהים אם היה לנו את מייקל ברידגס במקום דני גרין יחד איתו החיים היו טובים זהיר וויליאמס מוסר דש ממפיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההתפקה של פילי נוראית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי בוכה לשופטים על כל הגנה טובה של פילי חחחח הנה קיבל טכנית רוצה שריקות חינם. איזה בכיין טייבול הרג אותו כמה דק ב1 על 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד ישן בהגנה קולינס חוגג לו על התחת

עומר
עומר
2 years ago

מכניס את הראל ודני, מייד ריצה. רק מה הוא עושה את זה ב 36 הפרש. ב 25 לא היה ברור מה קורה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

חחחח זה המאמנים בליגה הזאת. אם בכל קבוצה יאמן רפה הבנה מהופס התוצאות יהיו יותר טובות אצל רוב הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד בכושר רע מתנשף ולא שומר מזל שמגיע תכף המחצית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התלבושת של ההוקס זוועה אגב

Smiley
Editor
2 years ago

מילא לפילי אין התקפה, אבל היום גם אין להם הגנה.
נניח שריברס הוא אחלה מוטיבטור בתור מאמן, אז לפחות שידאגו לו לעוזרי מאמנים טובים. סם קאסל שם, ויש לו מוניטין בתור מישהו שהולך להיות השם הבא בגזרת המאמנים. אבל לא נראה שיש לפילי שום שיטה התקפית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה עוד שמועות להכשיר לתפקיד. מאיפה יודעים במה סאם קאסל טוב? ההתקפה שלנו חושך כי מצנחם גמר את מקסי ובלחעדיו אין יוצר ומי יקלע הכל שחקני קאץ אן שוט כמו ניאנג ופורקאן ככה שאנחנו תלויים בסת קרי שלא באמת מסוגל לנצח משחקים ששמים לו שומר חזק ואמביד בכושר שלי אני מתנשף כמוהו אחרי 20 דק מאמץ ולא עושה הגנה גם

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  Smiley

יש לו עוזרי מאמן מצוינים , דייב ג'ורגר הוא המאמן שאחראי להתקפה והוא חלה בסרטן , מאז שהוא עזב את הקבוצה לקבל טיפול לפני שבועיים בערך ההתקפה נראית זוועה.

וזה לא אשמת דוק ריברס שאמביד קולע או מקבל פאול בקלות כל פעם שהוא הולך לסל אבל בוחר לזרוק מרחוק כשהוא לא פוגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגיד שמאמן מאמן ואז עוזב אחרים לא רואים מה הוא עושה ומיישמים את זה? בשביל מה הם שם? אולי ישימו רובוט שיראה מה יורגר עשה וישחזר?

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אתה שואל אותי שאלות שאני לא יודע את התשובה , העובדות הן ברגע שיורגר עזב ההתקפה פתאום נראית חרא , זאת התקפה שאחרי 13 משחקים הייתה מספר אחת בליגה.
אמביד לא שכח פתאום לשחק כדורסל , גם לא מקסי , משהו שם לא עובד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

על הראש של גארטלאנד גודל עציץ מריחואנה
איזה דביל😂

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

לא מבין איך וושי בצמרת בכלל..

הם כל כך לא יעשו פלייאוף, הסנריו הכי הגיוני בשבילם: הפסד בפליי אין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

יחזרו למקומם הטבעי עד סוף העונה….יתגעגעו שם לראס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

האמת שהסתכלתי על טבלת המזרח והקבוצות שם, וגם פליי אין לא יעשו

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  salva brazilay

משחק גרוע, אבל ניצחו את מיאמי ומיניסוטה רק לאחרונה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  עומר

כל קבוצה מסוגלת לנצח כל קבוצה בנבא זה בטוח,
לטווח ארוך אין בהם משהו מיוחד מעבר לקבוצת מרכז-תחתית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

מיאמי ומיניסוטה….. נגיד זה לא מהעלילת שיש לליגה להציע

Smiley
Editor
2 years ago

למה סאבוניס עלה היום מהספסל בפייסרס? איחר לאימון קליעות בבוקר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחח מנסים לעשות שינוי כנראה לרענן את השורוטת. אני מחתים את סבוניס עכשיו בהוקס

עומר
עומר
2 years ago

אז קליבלנד מקבלים 5 שריקות רצוף מטכניות

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

מקסי משחק רע בגלל שהוא פשוט לא מתאים לשחק עם טוביאס ואמביד , שניהם רוצים את הכדור מתחת לסל וחוסמים למקסי את כל נתיבי החדירה.
בלי אמביד וטוביאס מקסי מצוין , איתם על המגרש הם מבקשים ממהו את הכדור כל הזמן ומוציאים אותו מהקצב שלו וכשהוא חודר לסל השומר שלהם תמיד עוזר כי הם קרובים מדי לצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ש/יחק מצויין עד מנחם אבל צודק לגבי טוביאס 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

כשמנחם כתב עליו בדיוק טוביאס ואמביד חזרו, צירוף מקרים

עומר
עומר
2 years ago

שתבינו דני והראל עם +- חיובי, במשחק שבו וושינגטו במינוס 28.

Smiley
Editor
2 years ago

מתי איינג' משתלט על הבלייזרס? ה-NBA מתחיל לחכות בקוצר רוח לכיסאות המוזיקלים בפורטלנד

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אינדיאנה אוכלים מרבע מיאמי 20 הפרש בבית חחח חלשים.. לדעתי כישלון ענק מה שקורה שם עד כה, קבוצה סבירה שצריכה להתחרות על המקומות התחתונים בפלייאוף (7-8), נהפכת עוד רגע לקבוצת טנקינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

קרלייל מתגעגע ללוקה. עם סבוניס וברוגדון מצטרפים להוקס יש לנו קונטנדרית. אני מפנק אותם ברדיש דלון רייט אוקונגו והוארטר

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

כן יאללה אינדיאנה פירוק והרכבה, התלכיד של המון שחקנים בינוניים לא מביא אותם אפילו לסיבוב ראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

נכון השחקנים שם יכולים להפוך קבוצות לקונטנדרית אם יצטרפו אליהם יש שם אחלה שחקנים

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

כן ערימות של שחקני חמישייה טובים אבל לא כוכבים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה לראות במחצית 2 משחקים בבלו אאוט 2 בהפסקה והאחר זה מגיק רוקטס בלי גרין וסאגס……
הנה לוקה התחיל אני רואה כבר 11-4 חחחחחחח

עומר
עומר
2 years ago

הנה דני והראל מורידים את ההפרש ל 21

Smiley
Editor
2 years ago

הספסל ג'י ליג של ההיט חוגג באינדיאנה

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

משחקים כמו אריות, קופצים ונלחמים בכל פוזשן. הפייסרס כבר רוצים ללכת הביתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שאינדי ילכו לפירוק אין לקבוצה הזאת שום עתיד. התקרה זה לקבל בראש בסיב ה1. סבוניס ברוגדון יהיה מעולה לפילי או להוקס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

מהפירוק שלהם שלהם אפשר להרכיב איזה 3-4 קונטדריות חדשות חחח 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

חחחחחחחחחחחח נכון אם יחלקו אותם נכון ישדרג את הליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסבון לבוסטון
אפילו יצא חרוזון
מתחרה באלי לוזון
הלבקקן הקאנון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נעשה הסכם סבו ברוגדו איך מחלקים את אינדי

Smiley
Editor
2 years ago

יכול להיות שאמביד חושב שהצבע של ההוקס זה אזור של קוביד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני גרין לא יכול לשמור על טריי מה מקמילן לא מבין? צריך פה 45 דק של טייבול. לאחרים אין שום סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה שניאנג נהיה שחקן בפילי הרבה יותר טוב ממה שהיה ביוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה זזה כמו קונוס בשביל אמביד ליד הצבע

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ןאמביד מתעקש רוב הזמן לזרוק מבחוץ לא מבין אותו
מתחת לסל זה סל או פאול כל פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן אבל הוא לא בכושר וזה מעייף לחדור ולטחון בצבע

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

הסקורים צנחו באופן דרמטי העונה.

כמה ירד לממוצע למשחק? יש פה אנליטיקס?

מאמין שבסביבות ה15 נקודות לפחות (בכללי לשתי הקבוצות יחד)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דלון רייט כזה פח רץ במתפרצת נופל סתם וקרי מקבל שריקת אוויר

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אמביד צריך את המשאף של האסתמה הבחור בקוצר נשימה תמידי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

כושר נוראי רואים את זה במשחק מאד בולט

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  salva brazilay

בגלל זה מתפשר על זריקות מבחוץ, הוא חייב לשפר את הכושר.. מאז ומתמיד זה היה הבעיה של פילי

הבעיה העיקרית זאת אומרת, יש עוד שלל בעיות כמו לתת לשחקן כמו סימונס מקסימום ל5 עונות.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  salva brazilay

אולי בגלל שהוא רק חזר מקוביד?
טאטום שיחק עם משאף כל שנה שעברה אחרי שחזר מקוביד

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

תמיד היה ככה עם אמביד, הוא שחקן של 25-28 דקות טובות, ברגע שמשחק יותר העייפות משפיעה, אין מה לעשות, עד שישפר את הכושר שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניאנג נהדר

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

כשאמביד מקבל את הכדור הוא צריך מייד ללכת לסל
למה הוא מחכה לדאבל טים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא בכושר משחק רע מתנשף עד לפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כושר נוראי והכניס 40 נקודות במשחק החזרה מהקורונה.
נורא ואיון (ם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה כי הליגה חלשה והיא גדולה וחזקה אבל היא מתנשפת ולא בכושר טוב

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הוא לא שיחק 3 שבועות בגלל קוביד
יקח לו שבועים לחזור לכושר

עומר
עומר
2 years ago

סטפ בק 3 של אבדיה. מי היה מאמין???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה מקבל כדור מטר מהסל בלי אף אחד לא יודע מה עושים. אמביד מנגב רק שלא יגמר לו החמצן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עובד עם 16 נקודות
הקלע הבולט של ווש….
כבוד לישראלי

עומר
עומר
2 years ago

אשכרה הוציא את דני, לא יאמן. זה שחקן צעיר, מה אתה מוציא אותו במינוס 18

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני מגרם רימון על הבוקר.
ממליץ לכולכם לרדת על רימונים.
טעים ובריא ועציצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד עם עבירה 4 שיש עוד 6 דק לסיום רבע 3 רע מאד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא יודע למה?
אני עכשיו חושב על מוזיקה מזרחית

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פשש קליבלנד מפצים אותנו על פיטורי בלאט הגיע זמן
הpayback..
עזבו בשביל דני שוושי תירד לתחתית יהיה הכי טוב, אולי יחפשו טריידים ייתנו לו תפקיד יותר מרכזי וכו׳ וכו׳, אולי בסוף יצליח להתפתח שמה

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  salva brazilay

מתפתחים יותר בקבוצה מנצחת לדעתי. כל עוד רואים דקות. סופרסטאר הוא לא יהיה, אז לא יעזור לו שיבנו סביבו

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  עומר

לא יבנו סביבו, אבל הבעיה שלא יראה דקות בקבוצה מנצחת. כמו שקורה בוושי, הוא רואה דקות אבל עובדה שהרבה פה מתלוננים שלא מספיק.. ורק בגארבג׳ מתחילים להשתמש בו הרבה לפתע

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  salva brazilay

זה כי המאמן שם מקובע לאללה, אבל כמעט בכל משחק ההרכב איתו והראל טוב יותר מהחמישיה. הוא עדיין לא מספיק יציב, אבל רק בן 20

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חזרתי ממסאג מצטרף לשידור

עומר
עומר
2 years ago

יאללה זמן לראות את דוראנט משחק 40 דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה חי טוב ברוך

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

הגאז באו לרקוד.. סלטיקס כהרגלם פותחים חלש

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

יהיה 15 הפרש תוך שתי דקות

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פילי זה ערימה של כלום ללא אמביד, כמה החתמות שגויות אפשר לשרוד…
סימונס האריס, ולא זוכר מה בדיוק היה עם הורפורד אבל גם שם אכלו וואחד קנס למיטב זיכרוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

יפ ושחרור של באטלר…

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

כן הכוכב האמיתי היחידי חוץ מאמביד שדרך בקבוצה..
דווקא אותו שיחררו 🤣🤣
מהלכי shaqtin a fool

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  salva brazilay

העיקר על סימונס רוצים את לילארד מקולום פאוול ונורקיץ.. באטלר שיחררו בשביל פרוטות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הג'ז כאמור שוחטים את טומטום ושות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברור זה לא כוחות. מה חשבת כל יום תקבל פילי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לאידיטקה פתרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפםתרונות שלו זה כמו של טנש לך למחשב חפש מה לא בסדר בסטט ותשפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דלון רייט לא יכול לשים סל מאיפה ההוקס מוצאים שחקנים כאלה גארדים נגרים זה הטרנד החדש

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אתה של פילי או של ההוקס?

משחק קשה בשבילך חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

פילי אבל נהנה מההוקס כן זה משחק קשה בשבילי

Smiley
Editor
2 years ago

המשחק באינדיאנה כבר חצי שעה נמשך כמו מסטיק כי השופטים יותר זמן מול המסכים מאשר על הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחחחחחחח

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  Smiley

זה מאוד מטריד בטח במשחק שנגמר אי שם בתחילת הרבע הרביעי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חשב האידיוטקה לשטיימלורד שלו יש סיכוי מול גובר.
רודי עשה ממנו קציצה אחרי שטחן אותו דק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון קולינס נראה כמו תינוק ליד דראמונד עצוב שדראמונד לא קשור לענף ולא יודע לשחק בכלל אחרת יכל לחבוט על הטוסיק שלו בקולינס ולהטביע עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קדימה ג’אז לפרק את בוסטון,טייטום הזה אגואיסט מספר 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה בלואו אאוט קל שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לו וויל הזדקן רואים את האיטיות אצלו

עומר
עומר
2 years ago

מסכן דוראנט, הקבוצה לא יכולה בלעדיו, הארדן עדיין לא מספיק טוב לבד. וקיירי יושב בינתיים בבית על הספה רואה נטפליקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס מתפנק מטריי ועם פוסטר על ניאנג שאגות ושרירים

Smiley
Editor
2 years ago

איזה חרגול קולינס. אחלה פוסטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייבול מדהים היחיד שמקשה על טריי שומר על

Smiley
Editor
2 years ago

חייבים להפסיק עם החוק הזה של מסירה לחצי השני. לא נותנים שום סיכוי להגנה ככה. זה נראה כמו חוק לעזור לסיים משחקים כדי שהשעון ירוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חוק שעוזר להתקפה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  Smiley

+1 שייתנו להגנה צ׳אנס

עומר
עומר
2 years ago

לא ראיתי את המשחקים, אבל מהבוקס סקור וההיליטס טריי יאנג מטורף בתקופה האחרונה, כל משחק 30+ עם 10 אסיסטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

כן הוא בכושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עם עבירה 4 בפאטול מאד מפגר. על מה צאלאמג חחחח עבירה ברורה חחחחחחחחחחחחחחחח בחיים לא יקבלו

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

סבלנות
אם יש משהו שהשופטים אוהבים זה לדפוק את פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מצב עבירה ברורה קפץ עליו. יהיה מצחיק אם ישנו את זה. לא מובן בכלל למה טריי נמצא 20 שניות לסיום הרבע לפוזישן הגנתי אבל שיהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של טריי הצאלאנג הכי מפגר שראיתי

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

מקמילן בובה עושה מה שטריי אומר..
אין לו say בכלל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טומטום חייב שיצילו לו את התחת מעצמו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה פשוט נורא כל הזריקות האלה מהנגרייה.
מישהו חייב להגיד לו להפסיק, להרגיע, לחפש את החברים. כז זריקה כזו זה מתפרצת וכשזה בא התקפה אחרי התקפה אז כל העבודה הטובה שנעשתה כשהכדור לא בידיים שלו נהרסת בחצי דקה!
טומטום…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלטיקס הורידו ל 7 וטומטום מייד נתן 6 קלות ברצף ליוטה. זה כבר אידיוטומטום ואידיוטקה צמד רעים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחח השופט הדביל אומר אין ראיות לשנות את ההחלטה לכן ישאר איזה ראיות יא מפגר עבירה ברורה חחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מפנק את קולינס היום כמו את קאפלה בימים הטובים

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

דראמונד משחק בסלואו מושן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן נו פח רציני עם כל הגודל הזה איזה בזבוז

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

יוטה באו להתעלל אני מרגיש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השדרים בהוקס מסתלבטים על הדאנקים של קולינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו נהיה גופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דלון ריט סוויט לו קאפלה וסבלומון היל זה אחד ההרכבים הכי נוראיים שאפשר להעמיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן רוצה משחק צמוד. עצוב שפילי לא מסוגלים לקלוע על הרכב של קאפלה היל רייט והיל עם גאלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה אמביד קולע מקמילן רדום על הספסל 5 התקפות בלי סל עם ההרכב הזה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

דקות של ניגור רציני בהוקס פילי חח

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אטלנטה בהרכב נוראי ופילי לא מצמקים לא כלום

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  salva brazilay

דוראנט פשוט נהדר, אבל ברוקלין לא עושים כלום כשהוא על הספסל. נאש שוחק אותו כמו טיבס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  עומר

אין הפ כלומניקים בלי דוראנט, אבל דוראנט כיום היחידי בליגה שהוא לבד עושה אותך קונטנדר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רק 3 ליוטה.
שומרים את טייטום והוא הפסיק לזרוק אז החברים סוגרים את הפער. ככה צריך לשחק היום עד שטייטום ימצא שוב את הקליעה שהלכה לאיבוד.

Smiley
Editor
2 years ago

זה פשוט דוראנט מול הטימברוולבס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

יש משחק בפילי הוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נייט מקמילן אחד המאמנים המפגרים משחק שהיה גמור הפך לצמוד חחחח מי עולה בNBA עם הרכב של רייט היל קאפלה ולו וויל

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

עזוב לא צימקו כמעט כלום מול ההרכב הזה חחח היה שם ניגור רציני מצד שתי הקבוצות, והיה את גלינארי שהיה אמור לספק נקודות, כן אבל הרכב של גארבג׳ במשחקי 20 הפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

גלינארי לחא יכול לזוז רק קאץ אן שוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

צמצמו והמומנטום נעצר מול ההרכב הזה זה הרכב שלא אמור לראות אפילו דקה בNBA.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אויי טומטום, אין הגנה? הוא שומר עם העיניים כמו ראס…
אוי ואבוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בNBA יש תחרות אדירה איזה מאמן דביל יותר חחח. כל משחק רמת הדביליות משתבחת ועולה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

צריך להיות תחרות המאמן הגרוע
יש הרבה מועמדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליגה שיוויונית בזה 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טומטום עם 0 מ 5 ל 3.
למה הוא ממשיך לזרוק משם. שיעשה את הנקודות בכניסה לצבע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

היה כבר 3 ושוב העלו ל 8 בגלל שטומטום בשלו.

Smiley
Editor
2 years ago

איזה בלוק של קולינס!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי הורג את פילי

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

זה כי תייבול משיק כמו אפס
לא עוצר כלום בהגנה ומשחקים 5 על 4 בהתקפה
הבחוק של קולינס על מקסי היה בגלל שהוא עזב את תייבול חופשי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייבול היה מצויין על טריי היום ברח לו פעמיים אבל טריי מתאמץ מולו רצח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אויי שרודר, איך מחמיצים חופשי מכזה מצב?
אין בראון ואיש צריך לתת הרבה יותר ממה שהוא נותן במשחק הזה.
מצבים כאלה אסור להחמיץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אין טומטום וההפרש ירד ל 2

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אבל דניס התחפש היום גם הוא לטומטום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויווןןןןןןןןןןן

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פשש איזה שלשה של סת׳ הם צריכים לשחק על יאנג כל התקפה פילי, קאפלה החטאה עשירית ממילימטר ברבע הזה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני גריןן אידיוט

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

זה היה פלופ ואתה יודע את זה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

שריקה של רשעים, יש כאלה אלף כל משחק שלא שורקים עליהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נתן לו סתם דחיפה בשביל מה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים על טריי לך תסמוך על קברוט חח

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

טיפש יאנג, זורק מהלוגו ברגע סופר קריטי במשחק, והשופטים מחזירים לו על הטיפשות שלו עם שריקה גבולית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי לא פוגע בקלאץ גם במשחק לפני זה ניגר בקלאץ

Smiley
Editor
2 years ago

ההוקס קפאו

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

חמישית של טריי,

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

צריכים ללכת למקסי
לא לאמביד

Smiley
Editor
2 years ago

שני דברים בטוחים ב-NBA. דוראנט ישים קלאץ' והטימברוולבס יפשלו בדקות הסיום

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

Internet #BlackLivesMatter
@cjzero
Too much Durant and unfortunately too much Beasley

עומר
עומר
2 years ago

איזה יופי דוראנט משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמבידדדדדד

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

איזה פוקס של אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סל קל דווקא קרוב בלי התנגדות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה זה לא שחקן לפלייאוף הוא תמיד ישים להוקס תקרה ברורה הייתי מטריד אותו בשנייה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אחלה טאץ של אמביד יפה נשאר עם קצת אוויר לקלאץ׳

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רק 3 הפרש
אפשר לעשות את זה אם טייטום ישים סלים עם הקרש בחדירות ויפסיק לזרוק שלשות ואם שרודר יוותר על חלק מהזריקות לחברים.
אל, הגופה, הורפורד של סוף הרבע השני השחקן המצטיין במגרש.

עומר
עומר
2 years ago

נטס מנצחים? אבל צריכים 38 דקות של דוראנט, 30 נקודות. בינתיים קיירי מתפנן לו בבית, לא יאמן, עוד יעלה לו באליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לטריי כבר משחק שני בורח הכדור לזריקת נצחון חחח נימל בנס מעבירה. יאללה 2 שניות נקווה ששוב יברח לו מהיד

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ההגנה של אמביד הייתה מדהימה
עכשיו יאנג יתפור שלשה בשנייה האחרונה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

סת גם עם אחלה רגעי קלאץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חייב לציין את גרנט וויליאמס, כן רק עם 3 במשחק, שהפך להיות שחקן מצוין. עשה התקדמות מרשימה השנה ובהחלט נראה כרגע כבחירה מצויינת. מקווה שימשיך להתקדם ויוחתם על חוזה טוב עבור הסלטיקס. הוא הרבה יותר טוב מסמי והקוף המרקד בסין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה פילי נתנו בראש טריי פחד לקחת זריקת נצחון נשאר מאחורי החצי

Smiley
Editor
2 years ago

חחחח אמביד זה מהשמחים בהגזמה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  Smiley

כולם ירדו עליו כל המשחק והוא ניצח את המשחק בהגנה מדהימה ב 2 הדקות אחרונות

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

פילי דווקא נתנו סיכוי להוקס עם הפאול בסוף כי טריי הסתבך עם הכדור, ונתנו להם להכין תרגיל

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  Smiley

לא היה פאול
אטלנטה לקחו טיים אאוט

Smiley
Editor
2 years ago

אם ככה לא שמתי לב. חשבתי ששרקו לעבירה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  Smiley

הפסיד להם בפלייאוף חח, טוב שעוד שחקנים מתרגשים ממשחקי עונה סדירה זה חשוב

עומר
עומר
2 years ago

איך לא נותנים לטריי לזרוק?

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

הגיע לפילי ביצוע הרבה יותר טוב בדקות הסיום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פרחים לנייט מקמילן ממני ומטראסט תודה נייט היינו צריכים את זה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

גם לקפאלה ויאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

מקמילן היה הMVP שינה את המומנטום יפה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

גולדן היום נוקמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

לא חכמה בלי בוקר. לא יהיה קל לדעתי ילך צמוד

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

הסאנס כמה רמות מעליהם, אבל היום ינקמו הם גם בלי בוקר כן חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה למאבס שהם בפיגור? חחחחחחחחחחחחחחחח דונציק נראה לי אכל יותר מידי דונאטס לפני המשחק לפי הניגור שלו. לא נוראה בסוף ינצח להם את זה

thetroll
thetroll
2 years ago

דונקיץ. לא דונציק. דונקיץ.שחקן מעולה אבח יש בו משהו חמורי כזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

לא מחצרץ ולא מחרצץ, מחרצצרץ….
לא דונציק ולא דונקיץ, דונצשיץ.

thetroll
thetroll
2 years ago

התלבטות קשה בליג פאס לבחור את השידור של הסאנס או הדאבס? אוהב את הפרשנים בשני הצדדים. אולי נלך על espn.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן בלי זריקות עונשין בקושי קולע. 20 נק ש12 מהקו…

thetroll
thetroll
2 years ago

החלטתי על הלוחמים כי סטף נותן הצגה היום

אשך טמיר המקורי

בוקר טוב. הלייקרס מזעזעים.
AD עבר לשחק 4 רשמית… הוא ראס ושיקוץ זה המרווחים שלהם…
בהגנה זה איזור שוטטות.
אם הקליפרס סבירים היום הם מנצחים בקלות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמת ישר לראס אה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נראה לי ראית יותר משחקי שיקוץ העונה מאשר קבוצתך האהובה.
קבל מדליה של השיקוץ איתה תלך בגאווה גדולה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיוויס מפחד מהצל של עצמו, זה היה אמור להיות לטור שלך ויש עוד לשכתב את זה.

אבל מדענים גילו וירוס חדש ומסוכן שתקף את השחקנים בליגה, אתה רואה שחקנים שמפחדים לשחק קרוב לסל, זה התחיל באתרוג דיוויס עבר לאמביד… המקרה הקשה בליגה זה של בן סימונס שמפחד לשחק כדורסל.

אשך טמיר המקורי

מעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם חזרו בתשובה ושומרים נגיעה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס חייבים טרייד על קאפלה או להביא סנטר לחמישייה והוא יהיה מחליף. הוא לא מסוגל לעשות כלום חוץ מלשמש קונוס מול אמביד ויאניס. אף אחד כמעט לא מסוגל בליגה אז צריך מישהו שיקלע בהתקפה סבוניס או jv יהיה טוב והם יהיו על המדף בתמורה הנכונה. צריך להביא גארד מחליף יוצר שיכול לשים נק ולשחק לפעמים גם למד טריי. ברוגדון זה מתאים והוא בטוח על המדף תמורת לא הרבה.
פילי צריכים להמשיך לחכות לקריסה של פורטלנד ולהביא את דמיאן אם יגיע איתו גם מקולום מה טוב. להעיף את סימונס והאריס

Smiley
Editor
2 years ago

אריק גורדון במשחק שמאותת לליגה "שחררו אותי מכאן, עדיין יש לי מה לתאום" – שם סל ניצחון

אשך טמיר המקורי

כשהשיקוץ יפרוש זה יהיה כמו חצ'קון ענק במרכז המצח שסוף סוף התפוצץ אחרי מלא זמן

אשך טמיר המקורי

הקליפרס מחטיאים זריקות חופשיות לגמרי, ההגנה של ווגל עובדת, הלייקרס מבלבלים אותם עם האפשרויות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מדוייק!!!

אשך טמיר המקורי

לייקרס זה תאונה שאני לא יכול להסיר ממנה את העיניים

אשך טמיר המקורי

יואל תציל אותי, טיפול פולשני, משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף שבר את שמאט חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זבל כמו שאמאט מה יכול לעשות לסטף חחח

Smiley
Editor
2 years ago

מישהו צריך לבדוק מה הניתור האנכי של פייטון ג'וניור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאמאט זה תחליף העלי אקספרס,של בוקר להיום? שניהם גם מוקה וניל

אשך טמיר המקורי

בהחלט. יש לו גם גרבי הייק, כשהם נוזלים למטה ה-H נראה כמו N

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון עד זהולכים עליו במקום לחפור על הנגר גרין זורק גאמפים בסיבוב

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

מה תעשו בלי לברון? על מי תרדו כל המשחק? כל נראה לי אתם רוצים שיפרוש יחסי שנאה-שנאה עדיף מאדישות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

צודק יהיה משעמם

אשך טמיר המקורי
Reply to  salva brazilay

רק שיילך. אנחנו נסתדר. אפשר יהיה לחזור להתעסק בכדורסל במקום בפרונקל

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  salva brazilay

יש כבר מועמדים חדשים לתפקיד הזה מחכים בתור כבר מלא זמן. אבל הפרונקל מסרב ללכת הביתה.
לךךךךך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהלך קטלני של פיין אבל לא קלע חחח איזה סבסוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלטיק מובילים?
טומטום למד לשחק בפנוכו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שוויון

עומר
עומר
2 years ago

וואלה פיניקס נראים לא רע בינתיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חסן הנורא דרקסייד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה ראס עם 1 מ1 מה3 🤗

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כי הוא שמע שהאף קם לכבודו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

האשף….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוווווווווווווווווו פאקן טוסקנו אנדרסוןןןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פוסטר יא רבאק תביאט הילוך חוזר חחחח מה זה החרא הזה טוסקנו הכניס את השחקן לסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

היתרון עובר מצד לצד כמו מתולטלת (ת) עם שיער ערמוני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שיוויון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Sources: Beginning Dec. 17, NBA players who have not received booster COVID-19 dose will be subject to game day testing. Also on Dec. 17, team personnel who have yet to receive booster are no longer permitted to interact with players, travel with team or continue as Tier 1.
(Excluded LBJ)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא ייאמן, אידיוטקה עם טכנית ראשונה בקריירה?

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

בייליצה מפרק

עומר
עומר
2 years ago

ברידגס נבצע בפינקס?

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אלפריד פייטון עוד לא נפלט מהליגה?

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  salva brazilay

אם קמרון פיין הצליח אז גם אלפריד פייטון יכול לעשות את בסאנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי שפול זה הmvp של הסאנס והכוכב שלהם. מה קרה לא יכול בלי בוקר? רצים שם מהר מידי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחח, פרידום קם מהספסל ניסה ל-אנס את הכדור שברח החוצה….

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

Sam Amick
@sam_amick
JaVale didn't even do anything wrong there and JTA still put him on Shaq'tin. Wow.

Smiley
Editor
2 years ago

Malika Andrews
@malika_andrews
Mikal Bridges heads back to the Suns’ locker room with a towel over his hand. He appeared to have hurt his pinkie finger.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

סהו נגמר יהיה בחואו אאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל מה זה הורפורד עם 21 נק 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
אני רואה אתם צמודים.
ברידגס גם נפצע אבד העניין במשחק.
יאללה הולך לראטות את המופע של ראס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הורפורד גופה….
מקסימום גופייה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

בלואואאוט בפתח, בלי ברידגס בלי בוקר משחק חוץ.

נראה לי עדיף לעבור לדרבי של אל איי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

כן אני כבר עברתי אין כמו ראס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

דרמה קומית

Smiley
Editor
2 years ago

או שדונצ'יץ' משחק היום בלי חשק, או שנמאס לו מקיד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אכל נראה לי כמה דונאטס לפני המשחק או שבלע שקנאי

אשך טמיר המקורי

לברון תופס אנשים חופשי והמשרוקית דוממת.
מצד שני דני נותן עבודה.
אך גם ג'ורג' לא קוטל קנים בתחום, ונותן ללייקרס קצת מהמנה שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הנחה של ליגת הותיקים.

אשך טמיר המקורי

הוא משחק כמו הזקנים באולם אצלך, "אתם צעירים וחזקים, מה אני פשוט אתן לכם לעבור?"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טומטום עם 1 מ 8 ל 3
הוא עושה את זה כל כך טוב מחדירות וחצי מרחק אבל הורס לעצמו לגמרי וכמובן לקבוצה עם השלשות האלה.
טומטום

אשך טמיר המקורי

ללברון יש אישור להרוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה ניסה להרים לוב לוויט בוי ריברס חח

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אם פיניקס תפסיד היום, יוסטון תהיה בעלת רצף הנצ׳ הארוך בליגה חחחחח (5)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

מאז שאור אמר שישברו את שיא הליגה הם עם 5 רצוף חחח הכל בלי גיילן גרין חחח

אשך טמיר המקורי

והיום ילדים, נלמד על איברי גוף!
לברון תראה להם – הוא שומר עם הידיים
דייויס ילדים? עם העיניים.
וראס ילדים?
"רגליים!" – לא
"אצבעות!" – לא
"מותניים!" – לא
ראס, ילדים – הוא לא שומר כלל!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פוטר הgm של פורטלנד, עונת הטריידים התחילה שמה?

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  salva brazilay

איינג' יתקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

כן שיקח את סימונס אסור שאיינג יתמנה לשם הוא לא יגע בסימונס

Smiley
Editor
2 years ago

יקח את סימונס ויוריד את המכנסיים למורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

אפשר להרכיב מפורטלנד אינדי והספאס אחלה קונטנדריות אחרות בליגה יאללה לפרק אותן דמיאן ומקולום לפילי ברוגדון וסבוניס להוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס רואה את גורגי טוחן את מונק בפוסט ולא ילך לעזור ישאיר את בלדסו על 3 חחחח אבל אם זה היה מתחת לסל הוא היה רץ לשלשה ומשאיר את בלדסו מתחת לסל 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון
ג'אש ריצארדסון לא רע בכלל, יותר טוב מדנידין גרין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אתה יותר טוב מדני גרין למרות שהיום שם חתיכת שלשה בקלאץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בוא בוא, אתה מגזים, דני גרין גומר אותי 100:0 תוך 4 דקות. עליך הוא יעשה אותה תוצאה ב 10 דקות אולי רבע שעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לברון מרביץ והמשרוקיות נודמות, אחלה שיפוט !!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אזרח ותיק ותו נכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השדר של הלייקרס באורגזמה מכל סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנתוני דיוויס לא מוכן להתקרב לצבע לא נכנס לבקבוק, הריסטריקטד בשבילו זה כמו אזור קרינה

אשך טמיר המקורי

אבל גיא הבטיח שהשלישייה החליטו לשחק יחד ולכן יתפשרו!
דייוויס 5, לברון 4, ושראס יפסיק עם השטויות

Smiley
Editor
2 years ago

שומרים את זה לפלייאוף…

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

לפחות שומרים משהו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון לא יודע לשחק אחד על אחד. המשחק בורח לפיניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נכון הוא לוקה בזה אבל איך ילמד אם אף פעם לא שיחק ככה ותירגל את זה?

Smiley
Editor
2 years ago

כמות הפוסטרים שהיו היום מרשימה. קולינס, סמארט, טוסקנו-אנדרסון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אינגלה עם השלשות מהפינה קובר את הסלטיקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלו ניסה למסור לשופט ומסר לזה VIP על הפרקט לראש

אשך טמיר המקורי

אני חושב שהגיע היום.
דייוויס עבר את לברון בדירוג המכוערים.

shadow
shadow
2 years ago

יאללה גם הצטרפתי שמתי משקפי רתחים בשביל הדרבי

shadow
shadow
2 years ago

לא הבנתי אם המדים של הלייקרס זו מחווה לסקרמנטו או לשארלוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כשדניס מחטיא שלשה פנוייה לגמרי זה אומר שהמשחק אבוד.
חבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מוביל קאמבק בשביל שאדו למה אלינגטון כזה לבד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס במשחק ראס מחזיק אותם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלטיקס עושים דיפנס, רק ככה אפשר להקל על הכאב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל הצטרפתי לקלאץ לעזור לך

shadow
shadow
2 years ago

הקבוצות עם 20 אחוז מרשימים מהשלוש. כבוד לאנביאיי אין מה להגיד מקצוענים.
מזל שאני עם משקפי רתחים למה הגיצים שעפים פה זה סכנה לעיניים. מזל שאלינגטון לא נרדם במבוא לקליעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה שאתה מסתדר בלעדיי עם 113 109

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פיטון גולם מחלק מתנות גם זריקות גם טו פור וואן

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

ספורטיבי פייטון וואלה נתן לו פצצה למוח, והתנצל כמו גבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה הזייהה חחחחחחחחחחחחחחח פסלו שלשה חוקית לגמרי של קונלי גובר לא זז בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז הנה קונלי משחיל אותה עכשיו חח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול מדהים אין מילים. פיניקס חזרו יש משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברור מי תנצח שם אין עניין תראה בוסטון יוטה יש שם 4 דק קלאץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קונלי השתגע

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

לא בקטע של להגן שם ביוטה אה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על טייטום שמירה מצויינת של אוניל 3 זסריקות מתנה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מחצית אני עובר ללוס אנג׳לס בחצי השני – חייבים לעזור לראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר להוקס גם טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דניס מאפס הידה, ידה ידה דווווו

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

שרודר נותן אחלה עונה עד עכשיו

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  salva brazilay

משחק על חוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל משווה השדר באורגזמה בואו ליוטה יש שם שיוויון קלאץ עכשיו

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

כל התקפה אלי הופ חח בוסטון האלה מסננת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מטמטם את קונלי איפה כל הגנת גאז בצבע חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצללללל קלאץץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלטיקס לא מצליחים לעצור את הפיקנרול על גובר בדקות האחרונות.
יוטה מובילים שוב ויקחו.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

וואלה פעמיים אני רואה את הסאנס מול הווריורס אחרי משחק של הנטס, והן פשוט בליגה אחרת.
הסאנס ממש מרשימים, לא נשברים ומייצרים הגנה עם שאמט ופיין, שכשראיתי אותם בעבר היו חורים.
לא חשבתי שהסאנס יתנו פייט, אבל מעניין מאוד.

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

סאנס ענקיים גם אני מתרשם כל פעם שרואה אותם העונה, המערב שלהם בהליכה. הגמר נבא (באקס/נטס) יהיה קשה מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

אין הליכה בפלייאוף. לא ישמרו על כריס פול כמנו בעונה הסדירה (לפחות ככה נראה לי חחחח זה מאמני הNBA לך תדע)

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אןלי לא הליכה אבל יהיה שלהם המערב, רק קאווי מסכן אותם, אם יחזור. גמר נבא הם אנדרדוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם היום הם חורים. פיין פחות

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פשש איזה מוב של טאטופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום משחק כמוני בשכונה זה טוב 🙂

מיצל שוחטטטט בקלאץ מראה לטייטום איך עושים את זה קרב ראש בראש מיצל מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר מאבד את מיצל כמו ארנק בשוק צועני

shadow
shadow
2 years ago

וואו מיצ'ל איזה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל וטייטום הלכו ל1 על 1 ומיצל עם 7-2 עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר מתעלל בצבע בסלטיקס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

הורפורד מהפינה איזה מהלך גרוע, תם הטקס.
הורפורד פעם קלע שלשה לא מהאמצע?

Smiley
Editor
2 years ago

פיייייייי קונלי!!

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

2X

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגי לא פגע 2 שלשות לבד במקום לגמור את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קו7נליייייייייייייייייייי הורג את בוסטון

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

קונלי בזון לא מחטיא כמה קולעים שם חחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קונלי השתגע

Smiley
Editor
2 years ago

עלה על משהו…

Internet #BlackLivesMatter
@cjzero
In it incredible to me that Mark Jackson has had to be the analyst for pretty much every Warriors game on ESPN since they fired him as head coach.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצללללללללללללל

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

איזה תליפות של יוטה חחח גמרו אותם מטר של שלשות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תמא ביוטה קשוחים החבר׳ה שם לפלות בעונה הרגילה

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  דה שוט

קבוצת עונה רגילה מספר אחד הג׳אז, אף אחד לא מזכיר אותם בדיבורי פלייאוף בכלל חחח, אולי יפתיעו מי יודע.. שגובר אצלך במקס שחקן שלא רלוונטי בפלייאוף, לא סופרים אותך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו תמא
מיטצל יותר טוב מטייטום בקלאץ.
מהשלשה הזו הסלטיקס לא חוזרים.

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

קונלי 7 מ7 מהשלוש חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  salva brazilay

יפ
לעומת 2 מ 11 של טומטום.
טומטום זה אדם שנכנס עם הראש בקיר, הוא יכול להימנע מכך אבל מעדיף לחזור על אותה הטעות פעם אחרי פעם….

Smiley
Editor
2 years ago

NBA
@NBA
7-for-7 ☔☔☔☔☔☔☔

Mike Conley (25 PTS) drains his SEVENTH triple of the night!

shadow
shadow
2 years ago

מיצ'ל money

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה חוזרים לראס

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אין ללייקרס אפילו מי שיזרוק טכנית, נגרים אלה חח שוברי קרשים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס מגעילים חבל שלברון חזר

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  דה שוט

ממש חבל. הורס לראס ודיוויס את הפיק אנד אנרול

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  דה שוט

הם אחלה קבוצה בלי לברון. הייתי עןשה עליו טרייד לניו אורלינס מביא את אינגרם והארט חזרה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לברון זוועה יאללה שיטרידו את ראס וישחררו אותנו 🙏🙏🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגי רותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם 100 אחוז מה3

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון חסר ביטחון לחלוטין

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

וקלע 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא רגיל שמשחקים עליו רגיל לקבל לוב הוא זריקה מהירה מתחת לסל הפכו אותו לקאפלה שם במקום לפתח שחקן יוצר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

+100
זה ציפיטפוט אשם חלקית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון כבר בקושי זז רוב הזמן מדבר עם השופט זה הפעמים היחידות שהוא מזיז רגליים בהתקפה מנסה בכוח אם סוגרים לו את הצבע זהט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

סטףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני יותר אוהב את הפלוטרים מהשלשות.
סטף שחקן שלם, יותר טוב בהרבה מאחיו

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

חחחח ברור מה השאלה סת׳ זה שחקן ממוצע מאוד

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

כרמלו תורם יפה העתיק הזה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח ג׳ורג׳ עבר את ראס כמו קונוס

אשך טמיר המקורי

ג'ורג' קיבל כדור, פתאום קלט שמולו ראס, פשוט הלך לסל בניחותא

אשך טמיר המקורי

מונק שומר אותם במשחק

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

דייויס באמת השחקן המכוער בליגה כיום כפי שנאמר פה מוקדם יותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  salva brazilay

יש תחרות עם השיקוץ אבל דוראנט מלכת היופי…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גס בשליטה אבל יש עוד זמן

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

מאיפה הגיע גורדן פול הזה? הוא רוקי שחקן עונה שנייה? מי הןא מה הוא?
אחלה שחקן זה אין ספק

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  salva brazilay

עונה שלישית. נבחר בסוף הסיבוב הראשון. שנה ראשונה לא מרשימה בכלל ובעונה הקודמת היה בעיקר בג'י-ליג אבל משם הוא חזר שחקן אחר (כבר בסוף העונה הקודמת).

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

איזה הגנה של לברון על רגי חחחח אוויר

אשך טמיר המקורי

אסור להגיע קרוב עם הלייקרס לדקות הסיום, השופטים יאכלו אותך

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ההגנה של הלייקרס אוי אוי

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

כל אחד כוונת

אשך טמיר המקורי

בלדסו, בשני הצדדים, משמש כקונוס עם ידיים

אשך טמיר המקורי

תיקון, לברון יותר מכוער, מכוער גם מבפנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הרטנשטיין במשחק קריירה תביאו לו את לברון כל שבוע

אשך טמיר המקורי

הרטנשטיין מבקש חוזה מקס

Smiley
Editor
2 years ago

הרנשטיין מפלצת מול הלייקרס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חברים אני מתנצל לא יכול לצפות בלברון. אני מכריז רישמית חרם על הלייקרס כשהוא משחק. יש גבול למזוכיזם מעדיף את הגארבג׳ טיים בסאן פרנציסקו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחח די שברו אותי זה לא כדורסל לקח קבוצה בת ערובה מסכנים אלה שאיתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. מתבאס בלעדיו שהקבוצה רצה הכל עלול להיחשף

אשך טמיר המקורי

דביל חוזה מקס, הציל את השיקוץ מליפול לבד לחוץ עם שריקת זבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כמעט 500 תגובות בבלוג, אתמול היה חלש

Jonathan
Editor
2 years ago

ביאליצה תופס רגעים מטורפים כל משחק… ואז קצת נכבה

אשך טמיר המקורי

צריך לכרות את הידיים למי שחתם על החוזה של בלדסו

Jonathan
Editor
2 years ago

אין על ג'אבל. לסאנס יש 48 דקות של כוח בסנטר על המגרש – בינו לבין אייטון…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בכיינים גס פאול קטן בגב

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

נו די, אתה צוחק עכשיו, נכון?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Jonathan

חצי חצי 🙂

אשך טמיר המקורי

ראס עבר לשחק כדורגל.
השופטים מפעילים את מבצע "אתרוג".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה שכחו את לברון על הספסל? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס לךא קולע מהקו ראס מפחד לזרוק הנה השיקצה חזר הקליפרס בורחים חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלדסו זה אסון

אשך טמיר המקורי

זר לכדורסל, זר למין האנושי למען האמת

אשך טמיר המקורי

אידיוט ג'ורג', הלייקרס נותנים אימון לייאפס או שלשות לבחירה, הוא הולך ראש בקיר לזריקה קשה

אשך טמיר המקורי

הטעות הקשה של הקליפרס שהגיעו לסוף צמוד. מבצע אתרוג יחסל אותם, פראיירים

סוסמעץ
סוסמעץ
2 years ago

בוקר טוב חברים, מי תורם לינק שעובד? (לוחמים – שמשות)

סוסמעץ
סוסמעץ
2 years ago

תמיד LLL – תודה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק קבוצות של לברון מביאות דאבל טים על הכוכב חח

אשך טמיר המקורי

רגע מכריע שהקליפרס יכולים לגמור את זה – השופטים בשריקת אוויר מוחלטת לטובת השיקוץ מונעים את זה.
אין ריפליי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלווו חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו שריקה הזויה על ראס לא היה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונק החטיא 2 דאגרים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

סטיב קר מדהים בונה שחקנים פייטון בייליצה אנדרסון וויגינס פול כולם פורחים אצלו

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בייליצה וויגינס היו קיימים גם לפניו פשוט לא צפית בהם חחחחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

צפיתי צפיתי וויגינס נתן שלושה משחקים בעונה נגד אוק סיטי כל השאר דישדוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול אפ של ראס יאללה ראס מה קרה אילפו אותך? תן לנו פול אפ מה3 או מהמיד ריינג

אשך טמיר המקורי

וייזמיר הפך למעודדת מס' 1.
הקליפרס מתרפסים ומסרבים לגמור את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח לא היה שייך לענף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאגר לוויט בוי קנארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קנארד בייביייייייייייייייי

אשך טמיר המקורי

קנארד תופר אותם
הכניסו אותו לעניינים עם זריקות אימון חופשיות לגמרי.
נתנו גם לאיבקה, לבד מתחת לסל מול מונק, סירב בנימוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרקוס מוריסססססססססססססססססססססססססס בייבי

אשך טמיר המקורי

חחחחחחחחחחחחחח מוריס עם הקרש, הבנק פתוח ומלווה בריבית

אשך טמיר המקורי

קנארד + הרטנשטיין > מונק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נצחון לפילי הפסד לשיקצה בוקר טוב אדם ולילי ריגר

אשך טמיר המקורי

בוקר טוב לכולללם

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

ג"ס ניצחה. יופי חי. מפגש הבא בכריסמס. בפניקס.בעיקר על כבוד. מקווה שכולם יהיו בריאים.
.
לא צפיתי רק עקבתי באינטרנט. מה הסיבה לפער העצום בקליעות העונשין ובעבירות?

Jonathan
Editor
2 years ago

ג"ס עושים יותר טעויות בהגנה. הרבה מזה בא מהתלהבות – שזה טוב… אבל הם קצת שטותניקים. בעיקר ג'ורדן פול שנראה שלא מסוגל להימנע ממגע.